maandag 25 februari 2013

Het Luchtkasteel


Week 8 - start

Hallo luchtkastelen bouwsters,

Ik heb een blog aangemaakt .... en mij zojuist aangemeld ... ;-P om mee te doen, in te stromen in het schrijfcirkel luchtkasteel van week 8.

Even....  mijzelf voorstellen....

Ik ben Helma, 49 lentes jong, woon, leef en werk in het groene hart van Zuid Holland.
Hou van tekenen, vilten, wandelen met Dirk(onze boxer 8mnd), lezen, schrijven, muziek, natuur, tuinieren, koken, reizen en  nog vele andere nog verder te ontdekken/ontwikkelen interesses.

Ben de vrouw van.... de moeder van een zoon(22) en dochter(21). Wij wonen tesamen in Hazerswoude Rijndijk.

2012 is voor mij  een jaar van grote veranderingen geworden.
Ik heb in juni mijn baan in het ZMLK onderwijs opgezegd en ben in oktober mijn  droomreis naar Nepal gaan waar maken, de wens om naar het dak van de wereld te gaan is ontstaan in mijn kindertijd.
Nu ben ik in het bezit van nog vele andere dromen, deze zou ik graag willen leren kennen/onderzoeken  samen met het  boek en jullie mooie dromen bouwsters.

Tot zover warme groetjes Helma Groenen

1 opmerking: